El. parduotuvės taisyklės

ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS WWW.VERONIKA.LT PREKIŲ/PASLAUGŲ UŽSAKYMO TVARKA IR TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios elektroninės parduotuvės www.veronika.lt prekių/paslaugų užsakymo tvarka ir taisyklės (toliau – „Taisyklės“) nustato bendrąsias naudojimosi MB „Judesio diagnostikos klinika“ internetine parduotuve www.veronika.lt (toliau – elektroninė parduotuvė) sąlygas. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka elektroninėje parduotuvėje siūlomas paslaugas/prekes ar bet kaip kitaip naudojasi elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

1.2. Santykiai, kurių nereglamentuoja šios Taisyklės arba reglamentuoja juos tik iš dalies, reguliuojami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

1.3. Elektroninėje parduotuvėje paslaugų/prekių prekybą organizuoja, vykdo ir su ja susijusias paslaugas Pirkėjui teikia MB „Judesio diagnostikos klinika“, buveinės adresas: Partizanų g. 33-4, Kaunas, juridinio asmens kodas 305434473 (toliau – „Pardavėjas“). Elektroninėje parduotuvėje parduodami Pardavėjo teikiamos paslaugos (konsultacijos) arba dovanų kuponai paslaugoms įsigyti.

1.4. Pirkėju šiose Taisyklėse yra bet kuris asmuo, perkantis elektroninėje parduotuvėje ar besinaudojantis kitomis elektroninės parduotuvės paslaugomis (toliau – „Pirkėjas“). Naudotis elektronine parduotuve ir joje pirkti turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni nei 18 metų.

1.5. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti elektroninėje parduotuvėje.

1.6. Kartu su Pirkėjo pateiktu užsakymu šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia elektroninėje parduotuvėje užsakymą, Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais atlieka apmokėjimą ir Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu Pardavėjas išsiunčia patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas.

1.7. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti užsakymo elektroninėje parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka. Tais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra jų dalimi, jis neturėtų užsakyti paslaugų elektroninėje parduotuvėje. Pirkėjui užsisakius elektroninėje parduotuvėje laikoma, jog Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis.

1.8. Pardavėjas pasilieka teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Pirkėjui apsiperkant elektroninėje parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu, todėl Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.

1.9. Pardavėjas neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės ir yra nuo jos besąlygiškai atleidžiamas, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

1.10. Pardavėjas turi teisę be įspėjimo apriboti Pirkėjo naudojimąsi elektroninės parduotuvės paslaugomis, jeigu Pirkėjas elektronine parduotuve naudojasi pažeisdamas šias Taisykles, bando pakenkti elektroninės parduotuvės ar Pardavėjo vykdomų užsakymų, darbo stabilumui ir (arba) saugumui.

1.11. Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui. Įvykus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms, Pardavėjas turi teisę sustabdyti sutarties įvykdymą iki nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių išnykimo, pranešant Pirkėjui apie užsakymo vykdymo sustabdymą. Jeigu Pirkėjui nebeaktualus vėlesnis sutarties įvykdymas, tuomet Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties apie tai pranešdamas Pardavėjui. Pardavėjui sustabdžius veiklą, bet esant galimybei įvykdyti patvirtintus užsakymus, visos teisės ir pareigos numatytos šiose taisyklėse ar taikomuose teisės aktuose, susijusios su jau įvykdytais arba vykdomais užsakymais, išlieka galioti.

1.12. Pardavėjui priklauso ar Pardavėjo vardu licencijuotos visos autorinės teisės, teisės į duomenų bazes, prekių ženklus ir kitos intelektinės nuosavybės teisės į visą elektroninės parduotuvės medžiagą bei joje publikuojamą informaciją (Intelektinės nuosavybės objektai). Pirkėjai gali atsisiųsti ir atsispausdinti elektroninės parduotuvės Intelektinės nuosavybės objektų kopijas tik dėl informacijos, taip pat asmeniniais nekomerciniais tikslais. Atsisiųsdami ir atsispausdindami elektroninės parduotuvės Intelektinės nuosavybės objektų kopijas, Pirkėjai privalo išsaugoti į originalią medžiagą įdėtas nuorodas apie autorių teises arba kitus pranešimus apie intelektinę nuosavybę. Draudžiama be Pardavėjo sutikimo komerciniais ar verslo tikslais kopijuoti arba pritaikyti elektroninės parduotuvės Intelektinės nuosavybės objektus, kodus, kurti archyvą ar duomenų bazę, kuri visiškai ar dalinai atitiktų Intelektinės nuosavybės objektus. Be išankstinio raštiško leidimo draudžiama naudoti Pardavėjo pavadinimą, taip pat ir platinti informaciją bei reklamuoti elektroninę parduotuvę.

2. Asmens duomenų tvarkymas

2.1. Pirkėjas yra atsakingas, kad jo pateikti duomenys elektroninėje parduotuvėje būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Pirkėjo pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus ir (ar) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus.

2.2. Norėdamas apsipirkti elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas turi sutikti su Taisyklėmis bei patvirtinti, kad jo pateikti asmens duomenys bus tvarkomi tokia apimtimi, kiek reikia užsakymo įvykdymui. 

2.3. Pirkėjo asmens duomenys bus tvarkomi pagal Privatumo politiką. Jei Pirkėjas naudojasi elektroninės parduotuvės paslaugomis, laikoma, kad jis sutinka su Pirkėjo asmens duomenų tvarkymu ir patvirtina, kad visa pateikta informacija ir asmens duomenys yra teisingi ir atitinka tikrovę.

2.4. Pirkėjo asmens duomenys bus naudojami identifikuojant Pirkėją, vykdant paslaugų pardavimą, išrašant apskaitos dokumentus, grąžinant permokas, administruojant įsiskolinimus, vykdant kitus iš pirkimo-pardavimo sutarties kylančius įsipareigojimus bei užtikrinant Pirkėjui galimybę naudotis kitomis elektroninės parduotuvės paslaugomis.

2.5. Pardavėjas įsipareigoja laikytis konfidencialumo, taip pat garantuoja asmens duomenų saugumą ir jų tvarkymą pagal Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų nustatytus reikalavimus. Tretiesiems asmenims informacija gali būti teikiama tik, kai tai reikalinga, siekiant įvykdyti pirkimo-pardavimo sutartį ar kitais atvejais, kai toks atskleidimas galimas ar yra reikalingas pagal Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų nustatytus reikalavimus.

3. Paslaugų užsakymas, kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

3.1. Norėdamas užsisakyti paslaugas iš elektroninės parduotuvės, Pirkėjas turi išsirinkti pageidaujamą paslaugą, įdėti ją į krepšelį ir spausti mygtuką „Registruotis konsultacijai“, „Dovanoti konsultaciją“ bei nurodyti Pirkėjo duomenis (vardą, pavardę, telefono numerį, elektroninio pašto adresą). Privalomi nurodyti duomenys yra būtini Pardavėjui, kad galėtų tinkamai vykdyti Pirkėjo užsakymą. Nepateikęs privalomų nurodyti duomenų, Pirkėjas negalės užsisakyti paslaugų. Prieš patvirtinant užsakymą Pirkėjas turi įsitikinti, kad pateikti duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus.

3.2. Paslaugų kainos elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos Eurais su PVM. Paslaugos Pirkėjui parduodamos kainomis, galiojančiomis elektroninėje parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu.

3.3. Pardavėjas turi teisę be išankstinio pranešimo keisti paslaugų kainas.

3.4. Pirkėjas atsiskaito už paslaugas šiuo būdu:

3.4.1. apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Mokant už paslaugas šiuo būdu, Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į Pardavėjo sąskaitą. Atsakomybė už Pirkėjo mokėjimo metu duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje;

3.4.1. apmokėjimas dovanų kuponu.

3.5. Pirkėjui apmokėjus paslaugų užsakymą, el. paštu atsiunčiamas mokėjimo ir užsakymo patvirtinimas.

3.6. Paslaugų užsakymas patvirtinamas ir pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą.

3.7. Negavus apmokėjimo iš Pirkėjo per numatytą terminą, užsakymas automatiškai anuliuojamas.

3.8. Sąskaitą-faktūrą Pardavėjas išrašo ir Pirkėjui pateikia Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu per 14 (keturioliką) darbo dienų nuo gauto apmokėjimo, jeigu Pirkėjas, užsakydamas paslaugas, pažymi, kad jam yra reikalinga sąskaita-faktūra. Pirkėjui pageidaujant gali būti išrašyta sąskaita faktūra ne jo vardu, o įmonei ar kitai įstaigai.

3.9. Elektroninėje parduotuvėje dalykinis mokėjimų partneris yra Stripe.

4. Elektroninės parduotuvės dovanų kupono pirkimo sąlygos ir tvarka

4.1. Dovanų kuponas suteikia Pirkėjui teisę pasinaudoti dovanų kupone nurodyta suma. Jei pasirinkta paslauga viršija kupone nurodytą pinigų sumą – suteikiama galimybė primokėti grynaisiais pinigais ar bankiniu pavedimu.

4.2.  Vienu dovanų kuponu galima pasinaudoti tik vieną kartą. Jeigu keičiant dovanų kuponą paslaugų yra įsigyjama ne už visą sumą, skirtumas tarp dovanų kupono nominalo ir įsigytų paslaugų nėra grąžinamas.

4.3. Pateikus dovanų kuponą atsiskaityti už paslaugas, dovanų kuponas jo turėtojui negrąžinamas. Prieš registruojantis būtina pateikti dovanų kupono kodą.

4.4. Dovanų kuponas nėra keičiamas į pinigus (išimtis – dovanų kuponą gali grąžinti tik jį įsigijęs asmuo per 14 dienų nuo įsigijimo momento) ir už įsigytą dovanų kuponą pinigai negrąžinami, taip pat nekeičiami pamesti ar kitaip prarasti dovanų kuponai į naujus.

4.5. Parduodant dovanų kuponus sąskaita-faktūra neišrašoma. Sąskaitos faktūros už dovanų kuponus, Pirkėjui pageidaujant, yra išrašomos tik po dovanų kupono panaudojimo.

4.6. Dovanų kuponas galioja 3 (tris) mėnesius nuo jo apmokėjimo dienos. Pasibaigus galiojimo terminui, kupono galiojimo laikas nepratęsiamas ir pinigai už nepanaudotą kuponą negrąžinami. Dovanų kuponu negalima įsigyti kito dovanų kupono.

4.7. Atsiskaičius už pasirinktą dovanų kuponą, dovanų kupono įsigijimo metu nurodytų elektroninio pašto adresu yra atsiunčiamas elektroninis dovanų kuponas .pdf formatu su unikaliu atpažinimo kodu. Šis specialus nustatytos formos blankas su dovanų kupono informacija, suteikia dovanų kupono turėtojui teisę įsigyti Pardavėjo parduodamas paslaugas. Atsiskaitant dovanų kuponu elektroninėje parduotuvėje prie dovanų kupono kodo yra suvedamas dovanų kupone nurodytas kodas.

4.8. Už dovanų kuponą galima atsiskaityti bankiniu pavedimu per elektroninę bankininkystę.

4.9. Nuo dovanų kupono įsigijimo momento dovanų kupono turėtojas yra pats asmeniškai atsakingas už dovanų kupono saugumą. Dovanų kupono turėtojas užtikrina, kad dovanų kupono identifikaciniai duomenys (dovanų kupono numeriai, grafiniai kodai ir pan.) netaps žinomi tretiesiems asmenims (kurie, pasinaudoję svetimo dovanų kupono identifikaciniais numeriais, galėtų suklastoti dovanų kuponą, juo pasinaudoti ir/ar kitaip pakenkti dovanų kupono turėtojo interesams). Dovanų kupono turėtojas, sužinojęs, kad jo dovanų kupono identifikaciniai duomenys gali būti žinomi tretiesiems asmenims, privalo nedelsiant pasinaudoti šiais dovanų kuponais atsiskaitymui arba atlikti dovanų kupono pakeitimą, arba kreiptis į teisėsaugos institucijas. Nuo dovanų kupono pardavimo dovanų kupono turėtojui (Pirkėjui), Pardavėjas už dovanų kupono saugumą nebeatsako.

4.10. Pirkėjas, įsigydamas dovanų kuponą, sutinka su šiomis dovanų kupono naudojimo sąlygomis ir taisyklėmis. Pirkėjas, įsigijęs dovanų kuponą ir vėliau perleisdamas tą dovanų kuponą kitam asmeniui, įsipareigoja informuoti tą kitą asmenį (būsimąjį dovanų kupono turėtoją) apie šias dovanų kupono platinimo sąlygas ir taisykles.

5. Sutarties atsisakymas. Įsigytų paslaugų keitimas ir atšaukimas

5.1. Pirkėjui suteikiama galimybė grąžinti (atšaukti) jam parduotas paslaugas likus 48 (keturiasdešimt aštuonioms) valandoms iki paslaugų teikimo dienos.

5.2. Įsigydamas paslaugas, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją apie tikslų atvykimo pas Pardavėją datą ir laiką (užsiregistruoti vizitui per Calendly).

5.3. Jeigu Pirkėjas, įsigijęs Paslaugas ir užsiregistravęs vizitui pas Pardavėją, apie savo neatvykimą praneša likus mažiau kaip 48 (keturiasdešimt aštuonioms) valandoms iki paslaugų teikimo dienos, Pirkėjas turi Pardavėjui atlyginti jo patirtus nuostolius, kurie yra lygūs Pirkėjo įsigytų Paslaugų sumai, t. y. Pirkėjui pinigai už įsigytas paslaugas elektroninėje parduotuvėje tokiu atveju nėra grąžinami. Kitais atvejais – Pirkėjui gali būti grąžinami pinigai už įsigytas paslaugas arba paslaugų teikimo data ir laikas gali būti pakeičiami Pirkėjo ir Pardavėjo susitarimu.

5.4. Jeigu Pirkėjas negali atvykti vizitui, kuriam užsiregistravo, ir apie tai pranešė vėliau nei likus 48 (keturiasdešimt aštuonioms) valandoms iki paslaugų teikimo dienos, iškilus nenumatytoms aplinkybėms (pavyzdžiui, dėl ligos ar kitų svarbių aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti ir kontroliuoti iš anksto registruojantis vizitui) ir pateikia tai patvirtinančius dokumentus bei informuoja Pardavėją raštu ar el. paštu (t. y. vienu iš būdų, kuriuo galima identifikuoti pranešimo gavimo dieną), įsigytų paslaugų suteikimo (registruoto vizito) data gali būti nukeliama vėlesniam, abiejų šalių suderintam laikotarpiui. Pirkėjui negalint ir/arba nenorint nukelti vizito vėlesniam laikotarpiui pinigai nėra grąžinami, išskyrus atvejus, kai sumokėtų pinigų už Paslaugas klausimas atskirai sprendžiamas Pardavėjo ir Pirkėjo susitarimu.

5.5. Jeigu Pardavėjas po Pirkėjo apmokėjimo už įsigytas paslaugas, negali suteikti paslaugų, nesant Pirkėjo kaltės, tai Pardavėjas turi grąžinti Pirkėjui visą jo sumokėtą sumą už paslaugas.

5.6. Dėl įsigytų paslaugų keitimo ar grąžinimo (atšaukimo), Pirkėjas gali kreiptis į Pardavėją, elektroniniu paštu arba telefonu. Šiuo atveju Pardavėjas turi teisę reikalauti, kad Pirkėjas pateiktų paslaugų įsigijimo dokumentus.

5.7. Pinigai už paslaugų grąžinimą (atšaukimą) grąžinami Pirkėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo apmokėjimo gavimo dienos, pervedant pinigus į Pirkėjo banko sąskaitą.

6. Apsikeitimas informacija

6.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia ir kitaip kontaktuoja Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu ar telefonu.

6.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia ir kitaip kontaktuoja elektroniniu paštu (info@veronika.lt) arba telefono numeriu +37067793369 darbo dienomis nuo 10 iki 17 val.

7. Baigiamosios nuostatos

7.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

7.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

7.3. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka ir pagrindais.

7.4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.